Jídelníčky

3. května 2016 v 21:17 |  Diary & Food
Ahojky, dnes mám jídelníčky za dva dny. Za včerejšek a dnešek. Poslední dobou moc nestíhám, proto nepíšu každý denZamračený Jinak jak jste mi psaly k tomu běhání a pohybu...mě nedělá problém pohyb, ale jídlo(které je důležitější) a na běhání jsem si už zvykla, už běhám s přestávkama tak 4 roky. Takže mi to ani nepřijde. Usmívající se
PONDĚLÍ
snídaně smoothie:(mléko, CHIA, ovesné vločky, banán), 1/2 pomeranče
svačina jablko
oběd Bebe na měkko(sušenka)
svačina přírodní vepřový plátek+kečup, rajče a okurka
večeře 3 rýžové chlebíky s kečupem, lučinou, sýrem+rajče, hrstička směsi oříšků
(kečup cpu všude, kam se dá)
pití Pepsi light, zelený čaj, voda
pohyb dvě hodiny posilování/cardio
ÚTERÝ
snídaně čokoládová ovesná kaše, hroznové víno
svačina hroznové víno
oběd rybí filé, trochu brambor a mrkvový salát
svačina Jogobella light, hrst směsi oříšků
večeře žitná bulka+rama+vejce, rajče a okurka
pití Pepsi light, Prolinie, čaj
pohyb půl hodiny posilování a protahování, běh 5,5 km-34 minut
Doufám, že se máte dobře a užívejte květen♥
 

Na lepší cestě

1. května 2016 v 17:59 |  Diary & Food
Dnes mám konečně lepší jídelníček, tak ho můžu napsat. Myslím, že ode dneška to půjdeUsmívající se Už jsem zase chytla tu ,,jiskru" něco dělat. Jak se máte vy?

snídaně bílý(nízkotučný) jogurt+oříškové musli, 1/2 pomeranče
svačina x
oběd přírodní vepřový plátek+kečup, nastrouhaná okurka se solí a pepřem
svačina mix ořechů a semínek+lžička medu, malý borůvkový jogurt
večeře brokolicová polévka, 2 křehké plátky
tekutiny zelený čaj, voda
pohyb hodina posilování, běh 5,5 km-36 minut

Debilní měsíc, debilní den...už se nedivím ničemu

27. dubna 2016 v 22:05
Ahoj...jen vám chci napsat pár slov.
Bohužel je tenhle měsíc pro mě příšerný! Stalo se tolik hnusných věcí. Nejdřív se přejídám(až do teď) a to jako fakt přejídám...to je už porucha. Není to normální. Depresi z přejídání vystřídala deprese z toho, že je mamka v nemocnici, pes nám málem umřel a ještě jedna věc. Ve škole jsme se dívali na jedno hnusné video...(já se nekoukala, jen jsem slyšela ten zvuk) a bojím se toho doteď. Jsem na tyhle věci hodně náhlá. Hned se hroutím a teď se to všechno nějak sesypalo. Tenhle týden je tolik událostí a já vypadám takhle...tlustá a oteklá a stejně musím ŽRÁT. A víte proč to dělám? Když jím, zapomenu na chvíli na všechny problémy, ale musím si už sakra uvědomit, že jídlem se to NEVYŘEŠÍ! Jinak jsem teď nejtlustější za poslední 2 roky. Já se chci zahrabat a počkat než to přejde a vyhrabat se až bude všechno dobrý...
Info: Tenhle týden totálně nestíhám, je hoodně moc událostí...čas budu mít až v neděli nebo příští týden tak se budu snažit napsat. Jinak vaše blogy čtu pořád:) Mějte se alespoň vy krásně, zatím.♥♥♥
Tohle jsem přesně já:(
 


Proč jsem týden nenapsala?

24. dubna 2016 v 17:25
Předem se omlouvám, že jsem dlouho nepsala(nešel mi na PC internet a z mobilu se těžko píšou články)Zamračený Tento týden jsem se dozvěděla špatnou zprávu a nic se mi nedařilo, prostě týden na nic. Jídlo jsem přestala řešit, pravidla nerespektovala, jedla samé sladkosti(skoro nic jeného), ale trochu jsem zhubla(max. kilo). Protože jsem sice jedla nezravě, ale málo. Chybí mi vitamíny. Dnes se mi už z toho motala hlava.
Už budu psát pravidělně články, tak jednou za dva dny, podle času.
Děkuju za přečtení delšího článku♥ Ještě vás oběhnu a musím zase jít, zatím Usmívající se
Chci být konečně šťastná...

PINK inspo

17. dubna 2016 v 22:43 |  Inspiration
Zítra je pondělí=nový začátek. Zítra začínám pořádně. Ozvu se až v úterý, zatímUsmívající se
Dnes trocha inspirace...
PINK

Pravidla

14. dubna 2016 v 21:39 |  Others
Chtěla jsem si pro začátek napsat pravidla, které BUDU bez výmluv dodržovat. Jelikož se nemůžu řídit podle vlastního těla, jíst na co mám chuť, jen když mám hlad atd., protože to vždy končí přežerem. Proto si musím udělat přesný plán. Ke cvičení se taky nedokopu...no, to jsem prostě jáSmějící se
♥1600 kcal/den (nezapočítává se málo kalorická zelenina)
♥NEKUPOVAT si sladkosti atd., pondělí si brát obědy z domova nebo si koupit něco zdravějšího
♥ovoce jen dopoledne
♥omezit co nejvíce to jde všechno nezdravé jídlo
♥cvičení: 3x do týdne běhat (alespoň 4.5 km), posilovat 3x do týdne
♥♥♥MYSLET POZITIVNĚ A BÝT MILÁ♥♥♥♥
Jídelníčky si budu den předem plánovat aby nedošlo k přežeru. Největší problém budou sladkosti, protože ty já miluju. Držte mi palce ať to zvládnu...

Něco o mě

9. dubna 2016 v 17:18 |  Me
Na začátek bych vám chtěla říct něco o sobě...

Tenhle blog jsem si založila s cílem vyléčení se ze ZP a bulimie.

Když jsem byla malá, byla jsem štíhlá. Ale postupem času jsem přibírala (jedla jsem třeba 3 pytlíků chipsů najednou atd.). V šesté třídě jsem měla 64 kg-byla jsem oplácaná a přestávalo se mi to líbit. Jídlo jsem ale neřešila. Na podzim 2014 jsem narazila na první pro-ana blog (bylo mi 12) a začala jsem rychle hubnout. Zhubla jsem na 57, ale nevydrželo to dlouho, zvrtlo se to v bulimii a ZP. V létě 2015 jsem cvičila a jedla normálně a myslela jsem, že jsem z toho venku. Ale teď se od Vánoc přejídám a přibrala jsem opět tak na 64. Teď se mi moje tělo přestává líbit. Rozhodla jsem se s tím něco udělat. Jsem až po uši v ZP...JÍM i když mi to nechutná, nesnáším jídlo, bojím se ho s stejně JÍM!
Budu moc ráda za vaši podporuUsmívající se♥♥
Q.

Kam dál